МОЯ ТВОРЧІСТЬ [УКР]

Вітаю!

Цей блог - моє творче та креативне портфоліо. Я малюю і пишу у вільний час. Зараз це моє хобі. Колись я закінчив художню школу, навіть мав виставки, ілюструю книги, але так і не став професійним художником, оскільки працюю в іншій сфері. Мої малюнки підписую псевдонімом Малевалко Ростислав Федорович, або коротше  ROST, вірші, гумор та статті - Малевалко Ростислав Федорович або TooLongCat. Мови: російська, українська, англійська.

Основний жанр моїх робіт - карикатура, гумор, ілюстрація. Техніка - графіка, чорна гелева ручка, сангіна, крейда, грифелі, кольорові олівці, рідше акварель. В інтернеті представлені скановані копії моїх робіт.

Якщо ви збираєтеся зробити копію моїх робіт - будь ласка, не забудьте додати посилання на моє авторство.


Контактний e-mail: toolongcat@gmail.com



МОЇ МАЛЮНКИ

Я на ILLUSTRATORS.RU
 
Альбом Google з карикатурами

Альбом Google з БІОМАЛЮНКАМИ (Навчально-методичні матеріали)

Альбом Google з ілюстраціями
 

Альбом Google з ілюстраціями для веб сайтів


МОЇ ВІРШИ

Мої вірши 2003-2018


Мої вірши 2018-2020